مرجع اطلاعات سفر به هند
 
 

مجموعه معبد ایسکان بنگلور

مجموعه معبد ایسکان بنگلور
این مجموعه معابد یکی دیگر از اماکن دیدنی در بنگلور به شمار میرود. این معبد معماری مدرن و قدیم هندی را در هم آمیخته است که در حومه شهر بنگلور قرار گرفته است.

 

تور هند


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:مجموعه معبد ایسکان بنگلور,مجموعه معبد ایسکان , :: 14:1 :: توسط : Nikjoo

لال باغ گاردنز بنگلور

لال باغ گاردنز بنگلور
این باغ با مساحتی حدود دویست و چهل هکتار را دارا میباشد که یکی از زیباترین باغ های کشور هند محسوب میشود. این پارک در زمان حیدر علی و پسرش تیپو سلطان طراحی و ساخته شده است. تیپو سلطان درختان نادر و کمیاب را از نقاط دور جهان مانند ایران ، افغانستان و فرانسه در این پارک جمع آوری کرده است. در مرکز این باغ یک گلخانه شیشه ای قرار دارد که طرح این گلخانه از کریستال پلیس لندن الهام گرفته شده است.

تور هند

تور هند

تور هند


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:لال باغ گاردنز بنگلور,لال باغ گاردنز , :: 13:53 :: توسط : Nikjoo

بنگلور پالاس بنگلور

بنگلور پالاس بنگلور
این کاخ  زیبا در مرکز شهرقرار گرفته است و در سال ۱۸۸۰ با هزینه یک میلیون روپیه در زمینی به وسعت چهل و پنج هزار فوت مربع احداث شده است. این ساختمان  قدمتی  صد و ده ساله  دارد و یکی از نقاط گردشگری شهر بنگلور به شمار میرود.

تور هند


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:بنگلور پالاس بنگلور,بنگلور پالاس, :: 17:3 :: توسط : Nikjoo

دریاچه السور

دریاچه السور
این دریاچه مساحتی حدود  یک و نیم  کیلومتر مربع در نزدیک به مرکز شهر واقع شده است و در نیمه قرن دوم توسط کمپ گودا در ناحیه ای به مساحت صد و بیست و پنج هکتار احداث شده است. این دریاچه با کلوپ قایقرانی که داردیکی از مکانهای دیدنی این شهر محسوب میشود.

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 16:56 :: توسط : Nikjoo

کابون پارک بنگلور

کابون پارک بنگلور
این پارک در زمینهای اهدایی لرد کابون با مساحتی حدود سیصد هکتار تاسیس شده و امروزه این زمین سبز درمرکزشهرقرار گرفته است. این پارک زیبا مورد علاقه دونده ها و افرادی میباشد که به پیاده روی علاقه دارند. در پارک دو ساختمان قرمز رنگ قرار دارد که یکی کتابخانه ایالتی و دیگری دادگاه عالی میباشد.

تور هند


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 16:51 :: توسط : Nikjoo

ویدهانا سودا بنگلور

ویدهانا سودا بنگلور
ویدهانا سودا یکی از مکانهای دیدنی بنگلور میباشد که ساختمان دولتی است که  چهل و شش متر ارتفاع دارد و دارای بیست و دو دپارتمان وسیصد اتاق است.

 

 

تور هند

 

 

 

تور هند

 

 

 

تور هند

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:ویدهانا سودا بنگلور,ویدهانا سودا , :: 17:7 :: توسط : Nikjoo

آب و هوای بنگلور

آب و هوای بنگلور
بنگلور دارای آب و هوای سازگار و ملایم می باشد حدود درجه حرارت در گرمترین ماه  نزدیک بر بیست و هفت درجه سانتیگراد و در سردترین ماه به بیست درجه میرسد. درجه حرارت در طول روز در موارد نادربه سی و چهار درجه در گرمترین ماه‌ها  و همچنین کمتر از پانزده درجه در سردترین ماه‌ها میباشد.در ماه‌های آبان تا بهمن مه گرفتگی در صبح زود قابل توجه است و بیشتر در ماه‌های آذر و دی دیده میشود. بهترین ماه‌ها از لحاظ آب‌و هوای در شهر بنگلور ماه‌های خرداد تا مهر ماه است.بارندگی این شهر از باران‌های موسمی جنوب غربی و شمال شرقی تاثیر میگیرد. بارندگی در ماه‌های خرداد تا اوایل مهر ماه بیشترین میزان را دارد ودر ماههای مهر، آبان و آذر بارندگی شروع میشود اما میزان بارندگی در این ‌ماه‌ها چندان زیاد نمیباشد.

 

تور هند

 

 

 

تور هند

 

 

 

تور هند

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:آب و هوای بنگلور, :: 17:1 :: توسط : Nikjoo

واگاتور گوا

واگاتور گوا
شما میتوانید در بلندی های سنگی ای که واگاتور را از چاپورا تفکیک می کند بقایا یک قلعه پرتقالی از قرن هفدهم میلادی را مشاهده کنید که گرچه شاید دیدن خودش به بالا رفتن از صخره ها نیاز داشته باشد ولی منظره بسیار خوبی از ساحل و دریا را برایتان رقم میزند.

 

تور هند

 

 

 

تور هند

 

 

 

تور هند

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:واگاتور گوا,واگاتور, :: 16:57 :: توسط : Nikjoo

كليساي مارگو گوا

 

كليساي مارگو گوا
اين كليسای زیبا در سالهای بسیار دور در وسط ميدان قديمي گوا بنا  شده است ولي چندسال بعد پس از آن  تخريب و سپس از نو بنا شده است.گردشگران بسیاری برای بازدیداز کلیسای قدیمی مشتاق هستند ويك ارگ لوله اي قديمي در آنجا خونمایی میکند. دكوراسيون زيباي داخلي شامل كريستال و گچبري از مشخصات خاص اين كليسا است.

 

تور هند

 

تور هند

 

تور هند

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:كليساي مارگو گوا ,كليساي مارگو , :: 14:43 :: توسط : Nikjoo

معبد ماهالاسا گوا


معبد ماهالاسا گوا
معروفیت اين معبد به دلیل زنگ بسيار بزرگي است که در آن تعبیه شده است. اين زنگ غول پیکر فقط در زمان شهادت شهود به صدا در مي آيد. روز يكشنبه روز مقدس معبد است و مراسم خاصي در اين روز برپا میشود. بعضي بر اين باورند كه اين معبد در ابتدا در نپال قرار داشتهاست و در طول حمله مغولها به گوا نقل مکان کرده است.

 

 

تور هند

 

 

 

تور هند

 

 

 

تور هند

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:معبد ماهالاسا گوا ,معبد ماهالاسا, :: 14:40 :: توسط : Nikjoo
درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع اطلاعات سفر به هند و آدرس safarindia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 21115
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1